یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

نقد فيلم جهش يافته هاي جديد | بخش چهارم

۳ بازديد

برش نهايي

در 7 مارس 2020 ، بون اظهار داشت كه اين فيلم كامل است. اندكي پس از آن ، وي توضيح داد كه كار خريد فيلم روباه با شروع كار ديزني متوقف شده است و بنابراين هيچ گونه عكس برداري مجدد در فيلم رخ نداده است ، حتي پيكاپ هاي استانداردي كه از قبل براي توليد اوليه برنامه ريزي شده بودند. در آن زمان ، در حدود 75 درصد از فيلم ويرايش شده بود در حالي كه بسياري از جلوه هاي بصري فيلم نيز به پايان نرسيده بود. هنگامي كه خريد به پايان رسيد ، بون به كار خود ادامه داده بود و قصد داشت كار در يك مجموعه تلويزيوني جديد ، The Stand را براساس رمان استيون كينگ آغاز كند. قبل از شروع توليد آن مجموعه ، ديزني از بون پرسيد كه آيا براي پايان دادن به فيلم برمي گردد؟ راندل و ساليوان در آن مرحله متعهد به كار در The Stand بودند و ديگر نتوانستند تدوين The New Mutants را ادامه دهند ، بنابراين بون ، Andrew Buckland ، تدوينگر را براي كمك به اتمام فيلم به كار گرفت.
كارهاي لازم براي اتمام فيلم هنگام بازگشت بون شامل تكميل جلوه هاي بصري و تدوين در كنار نويسنده همكار لي بود كه چندين ماه به طول انجاميد. در آن زمان مي توان فيلمبرداري مجدد از فيلم را ترتيب داد ، اما بون دريافت كه از زمان عكاسي اصلي بازيگران بيش از حد پير شده اند. وي همچنين احساس كرد افزودن صحنه هاي پس از اعتبار باندراس منطقي نيست زيرا بعيد است اكنون آنها بتوانند دنباله اي بسازند كه ديزني صاحب حقوق مردان ايكس باشد و دارايي را در MCU ادغام كند. بون در توصيف بازگشت به فيلم پس از مدت طولاني گفت: "ما يك سال بود كه آن را نديده بوديم. ما يك سري كارها را اينجا و آنجا كرديم كه يك سال قبل به آن فكر نكرده بوديم يا متوجه آنها نشده بوديم." جلوه هاي تصويري كه هنوز نياز به تكميل داشتند شامل توانايي هاي جادوگري ايليانا ، از جمله Soulsword وي بود كه وي تحقق يافته و همچنين اژدهاي همسرش لاكهيد. جلوه هاي بصري اين فيلم توسط DNEG ، Method Studios و Moving Picture Company تهيه شده است و اوليويه دومونت به عنوان سرپرست VFX فعاليت مي كند. پس از اتمام فيلم ، بون براي اولين نمايش رسمي در شهر نيويورك به جمع بازيگران پيوست و پس از آن ويليامز اظهار داشت: "فيلم دقيقاً همان فيلمي است كه قصد ساخت آن را داشتيم."
ديزني به دليل همه گيري COVID-19 ، در تاريخ 12 مارس 2020 ، فيلم جديد جهش يافته (New Mutants) را به همراه چندين فيلم ديگر از برنامه اكران خود حذف كرد و به دنبال برنامه ريزي مجدد اكران فيلم براي تاريخ بعدي 2020 بود. در تاريخ 4 مه ، فيلم بر اساس تاريخ انتشار قبلي فيلم آوريل 2020 ، به طور خودكار براي پيش سفارش رسانه هاي خانگي در آمازون در فهرست قرار گرفت. آمازون ساعاتي بعد كه گزارش گسترده اي در مورد آن منتشر شد ، اين ليست را از بين برد. در آن زمان انتظار مي رفت كه فيلم به جاي اينكه مستقيماً در جريان قرار بگيرد ، فيلم اكران تئاتري دريافت كند ، همانطور كه فيلم هاي ديگر در زمان همه گير شدن اتفاق افتاده بودند. اندكي بعد ، ديزني برنامه اكران فيلم را در تاريخ 28 آگوست 2020 تنظيم كرد.
موسيقينيت والكات و مايك موگيس در دسامبر 2017 تأييد شدند كه امتياز فيلم را مي سازند ، زيرا در فيلم هاي قبلي خود با بون كار كرده اند. در ماه مه 2018 ، مريلين منسون اعلام كرد كه كاور ترانه "گريه خواهر كوچك" - كه در اصل براي فيلم The Lost Boys (1987) توسط جرارد مك ماهون نوشته شده است - كه منسون در تور Heaven Upside Down براي اولين بار ضبط كرد ، به طور خاص براي موسيقي متن New Mutants. در فوريه سال 2020 ، مشخص شد كه مارك اسنو نمره نسخه نهايي اين فيلم را ساخته است ، اگرچه هنوز قرار بود موسيقي اضافي ساخته شده توسط والكات و موگيس در موسيقي متن مورد استفاده قرار گيرد.
بازار يابياولين تريلر اين فيلم در اكتبر 2017 ، جمعه سيزدهم با تمركز ترسناك با الهام از موفقيت فيلم It كه ماه قبل منتشر شده بود ، منتشر شد. Sara Vilkomerson از Entertainment Weekly احساس كرد كه اين تريلر به قول بون براي نوع ديگري از فيلم X-Men عمل كرده و "وحشتناك" است. ويلكمرسون همچنين به استفاده از تريلر از فيلم Pink Floyd's "Another brick in the ديوار، Part 2" اشاره كرد. عنوان درمان فيلم معرفي شده در تريلر ، رفتار مورد استفاده براي آن آهنگ را تداعي مي كند. الكس مك لوي ، در حال نوشتن براي The A.V. كلاب ، همچنين احساس كرد كه بون به قول خود در مورد "يك فيلم ترسناك مستقيم" وفا كرده است ، و گفت: "به اين تيم خلاق تبريك مي گويم كه چيز متفاوت با ژانر ابرقهرمان را امتحان كردند." در حال نوشتن براي / فيلم ، Hoai-Tran Bui گفت كه اين فيلم براي قسمت X-Men مانند يك قسمت بطري به نظر مي رسد ، و خاطرنشان كرد كه گفتن يك داستان مستقل منجر به موفقيت Deadpool شد. Bui همچنين لحن تريلر را با Stranger Things (كه هيتون در آن نقش Jonathan Byers نيز بازي مي كند) و بازي Braga در نقش Reyes و Nurse Ratched مقايسه كرد. بون ، لي ، براگا ، زاگا و Sienkiewicz در پانل كميك Con Experience 2017 فيلم را تبليغ كردند ، جايي كه آنها همچنين در مورد برنامه هاي خود براي فيلم هاي آينده صحبت كردند.تريلر جديدي كه شامل تغييرات ايجاد شده در فيلم پس از خريد فاكس توسط ديزني بود ، در 6 ژانويه سال 2020 منتشر شد. بون در دسامبر 2019 پيش پرده را براي Sienkiewicz ارسال كرد و هنرمند كتاب هاي كميك از آن به عنوان "خارق العاده" تعريف كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.