دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

انتقام جويان: بازي آخر

۱۶ بازديد

Avengers: Endgame يك فيلم ابرقهرماني آمريكايي در سال 2019 است كه بر اساس تيم ابرقهرمانان Marvel Comics Avengers ساخته شده توسط استوديوي مارول و توسط استوديوي Walt Disney Motion Pictures توزيع شده است. اين دنباله مستقيم فيلم Avengers: Infinity War (2018) و بيست و دومين فيلم در دنياي سينمايي مارول (MCU) است. اين فيلم به كارگرداني آنتوني و جو روسو و نويسندگي كريستوفر ماركوس و استيون مك فيلي ساخته شده است و در آن بازيگران گروهي شامل رابرت داوني جونيور ، كريس ايوانز ، مارك روفالو ، كريس همسورث ، اسكارلت جوهانسون ، جرمي رنر ، دون چيدل ، پل رود ، بري لارسون ، كارن گيلان ، دانايي گوريرا ، بنديكت وونگ ، جون فاورو ، بردلي كوپر ، گوينت پالترو و جاش برولين. در اين فيلم ، اعضاي بازمانده انتقام جويان و متحدان آنها تلاش مي كنند تا خسارت وارده به ثانوس در جنگ بي نهايت را برگردانند.

اين فيلم در اكتبر 2014 با عنوان Avengers: Infinity War - Part 2 اعلام شد ، اما بعداً مارول اين عنوان را حذف كرد. برادران روسو در آوريل 2015 به عنوان كارگردان پيوستند ، ماركوس و مك فيلي براي نوشتن فيلمنامه يك ماه بعد وارد برنامه شدند. اين فيلم به عنوان نتيجه گيري از داستان MCU تا آن مرحله عمل مي كند و قوس هاي داستان را براي چندين شخصيت اصلي به پايان مي رساند. خلاصه داستان چند لحظه از فيلم هاي قبلي است و بازيگران و تنظيمات را از كل امتيازات و همچنين موسيقي فيلم هاي قبلي باز مي گرداند. فيلمبرداري در آگوست 2017 در استوديوي Pinewood Atlanta در Fayette County ، جورجيا آغاز شد و با جنگ Infinity War پشت سر هم فيلمبرداري كرد و در ژانويه 2018 به پايان رسيد. فيلمبرداري اضافي در مناطق مترو و مركز شهر آتلانتا ، نيويورك ، اسكاتلند و انگليس انجام شد. . اين عنوان رسمي در دسامبر 2018 فاش شد. با بودجه تخميني 356 ميليون دلار ، يكي از گرانترين فيلمهاي ساخته شده است.

انتقام جويان: پايان بازي بسيار مورد انتظار بود و ديزني با بزرگترين كمپين بازاريابي مارول از اين فيلم حمايت كرد. اولين بار در 22 آوريل 2019 در لس آنجلس به نمايش درآمد و در 26 فوريه آوريل به عنوان بخشي از مرحله سه MCU با نمايش تئاتر در ايالات متحده منتشر شد. اين فيلم به دليل كارگرداني ، بازيگري ، امتياز موسيقي ، سكانس هاي اكشن ، جلوه هاي تصويري و وزن احساسي مورد ستايش قرار گرفت و منتقدان اوج فيلم 22 فيلم را تحسين كردند. اين فروش در سراسر جهان تقريباً 2.8 ميليارد دلار درآمد كسب كرد و در كل نمايش تئاتر Infinity War تنها در يازده روز پيشي گرفت و ركورد هاي زيادي را در گيشه شكست ، از جمله تبديل به پردرآمدترين فيلم تمام ادوار. اين فيلم جوايز و نامزدهاي بي شماري از جمله نامزدي بهترين جلوه هاي بصري در آكادمي 92 ، سه نامزد 25 امين جوايز منتقدان (برنده دو جايزه) و نامزدي جلوه هاي ويژه بصري در هفتاد و سومين دوره جوايز فيلم آكادمي انگليس را دريافت كرد.

طرح

بيست و سه روز پس از آنكه تانوس از دستكش بي نهايت براي از هم پاشيدن نيمي از زندگي در جهان استفاده كرد ، [N 1] كارول دنورس توني استارك و سحابي را از اعماق فضا نجات داده و آنها را به زمين بازگرداند ، جايي كه آنها با انتقام جويان باقيمانده متحد مي شوند - بروس بنر ، استيو راجرز ، ثور ، ناتاشا رومانوف و جيمز رودز — و راكت. آنها با قرار دادن Thanos در يك سياره خالي از سكنه ، قصد دارند از Infinity Stones براي معكوس كردن "Snap" استفاده كنند ، اما Thanos نشان داد كه او براي جلوگيري از استفاده بيشتر ، Stones را نابود كرده است. خشمگين ، ثور سر از تنسوس جدا مي كند.

پنج سال بعد ، اسكات لانگ از قلمرو كوانتوم فرار مي كند. [N 2] در محوطه انتقام جويان ، او براي رومانوف و راجرز توضيح داد كه پنج ساعت تجربه كرده است ، نه سال ، در حالي كه گرفتار شده است. آنها با استناد به نظريه قلمرو كوانتوم مي توانند به مسافرت در زمان بپردازند ، از استارك مي خواهند تا به آنها كمك كند سنگهاي گذشته را بدست آورند تا اقدامات Thanos در زمان حال را خنثي كنند. استارك از فكر كردن ، درمورد همسرش ، پپر پاتس ، و دخترش ، مورگان ، امتناع مي ورزد ، اما پس از مرگ در مورد مرگ پيتر پاركر ، اين كار را رها مي كند. استارك ، راكت و بنر كه از آن زمان هوش خود را با قدرت هالك ادغام كرده اند ، يك ماشين زمان مي سازند. يادداشت هاي بنر تغيير گذشته بر حال آنها تأثير نمي گذارد. در عوض هر تغييري واقعيتهاي متناوب شاخه اي ايجاد مي كند. او و راكت از خانه جديد پناهندگان آسگارديان در نروژ - نيو آسگارد - براي استخدام ثور ، كه اكنون اضافه وزن دارد و به شدت مشروب مي نوشد ، به دليل ناكامي در جلوگيري از توقف تانوس ، نااميد شدند. در توكيو ، رومانوف كلينت بارتون را استخدام مي كند ، كه اكنون به دنبال از هم پاشيدگي تانوس در خانواده اش هوشيار است.

بنر ، لانگ ، راجرز و استارك در سال 2012 به شهر نيويورك سفر مي كنند. [N 3] بنر از Sanctum Sanctorum بازديد مي كند و باستان را متقاعد مي كند كه Stone Time را به او بدهد. در برج استارك ، راجرز سنگ ذهن را بازيابي مي كند ، اما تلاش استارك و لنگ براي سرقت سنگ فضايي با شكست مواجه مي شود و به لوكي 2012 اجازه مي دهد با آن فرار كند. راجرز و استارك به S.H.I.E.L.D سفر مي كنند. دفتر مركزي در سال 1970 ، جايي كه استارك نسخه قبلي سنگ فضايي را بدست مي آورد و با پدرش هوارد روبرو مي شود. راجرز Pym Particles را از Hank Pym مي دزد تا در بازگشت به زمان حال استفاده كند و جاسوسان عشق پگي كارتر را از دست داده اند.

در همين حال ، راكت و ثور در سال 2013 به آسگارد سفر مي كنند و Reality Stone را از جين فاستر استخراج مي كنند [N 4] و چكش Thor Mjolnir را بازيابي مي كنند. بارتون و رومانوف در سال 2014 به ورمير سفر مي كنند ، جايي كه نگهدارنده Soul Stone ، جمجمه سرخ ، نشان مي دهد كه تنها با فدا كردن كسي كه دوستشان دارد مي توان به دست آورد. رومانوف خود را فدا مي كند ، و به بارتون اجازه مي دهد سنگ روح را بدست آورد. سحابي و رودز در سال 2014 به موراگ سفر مي كنند و قبل از اينكه پيتر كوئيل بتواند Power Stone را بدزدند. [N 5] رودس با Power Stone به زمان حال بازگشت ، اما وقتي پيوندهاي سايبرنتيك با ساير افراد قبلي خود ارتباط برقرار مي كنند ، سحابي ناتوان مي شود و اجازه 2014 مي دهد Thanos تا از سرنوشت خود به دست انتقام جويان مطلع شود. Thanos سحابي 2014 را جايگزين سحابي امروزي مي كند.

با متحد شدن در زمان حال ، انتقام جويان Stones را در يك دستكش فناوري كه Stark ، Banner و Rocket ايجاد كرده اند قرار مي دهند. بنر ، مقاوم ترين در برابر اشعه گاماي استونز ، براي استفاده از دستكش انتخاب مي شود و تجزيه را از بين مي برد. در همين حال ، 2014 سحابي از ماشين زمان براي انتقال 2014 ثانوس و كشتي جنگي او به زمان حال استفاده مي كند ، جايي كه او به مجموعه انتقام جويان كه به دنبال سنگ ها است حمله مي كند. سحابي امروزي گامورا را به خيانت به ثانوس 2014 متقاعد مي كند اما قادر به قانع كردن سحابي 2014 نيست و مجبور به كشتن او مي شود. در مواجهه با استارك ، ثور و يك راجرز زبردست مجولنير ، ثانوس آنها را بزرگتر مي كند و ارتش خود را از كشتي جنگي خود احضار مي كند تا Stones را بازيابي كند ، قصد دارد از آنها براي تخريب جهان و ايجاد جهان جديد استفاده كند. استيون استرنج به همراه ساير جادوگران ، انتقام جويان و نگهبانان كهكشان ، جنگجويان و ارتش هاي واكاندا و آسگارد براي جنگ با ثانوس و ارتشش به آنجا مي آيد. Danvers مي رسد و كشتي جنگي Thanos را منهدم مي كند ، اما Thanos بر او غلبه مي كند و دستكش را مي گيرد. استارك استونز را مي دزد و از آنها براي از هم پاشيدن ثانوس و ارتشش ، به قيمت جان خود ، استفاده مي كند.

ثور پس از تشييع جنازه استارك ، والكيري را به عنوان حاكم جديد نيو آسگارد منصوب مي كند و به نگهبانان پيوست. راجرز Infinity Stones و Mjolnir را به جدول زماني اصلي خود بازمي گرداند و در گذشته باقي مي ماند تا با كارتر زندگي كند. در حال حاضر ، يك راجرز مسن سپر و گوشته خود را به سام ويلسون منتقل مي كند.

قالب

    رابرت داوني جونيور در نقش توني استارك / مرد آهني: [3] [4]
    طبق گفته كارگردانان جو و آنتوني روسو ، داوني تنها بازيگري بود كه كل فيلمنامه اين فيلم را دريافت كرد. [5] كريستوفر ماركوس و استيون مك فيلي نويسندگان فيلمنامه مي دانستند كه مرگ استارك هم به عنوان "[حركت] به سوي از خودگذشتگي" و هم به عنوان پايان "فصل" استارك اجتناب ناپذير است. آنها احساس كردند كه مرگ او پس از اعطاي "زندگي كامل بازنشستگي" به او حاصل شده است ، و افزودند: "اين زندگي است كه او در تلاش بوده است ... آنها ازدواج كردند ، يك بچه داشتند ، عالي بود. اين مرگ خوبي است. "مثل يك تراژدي احساس مي شود. اين يك زندگي قهرمانانه و تمام شده است." [6] جو روسو توضيح داد كه استارك "هميشه مي دانست كه مي خواهد بميرد ، زيرا او هرگز نمي تواند اين تصور را در خود حفظ كند كه از جهان محافظت نمي كند" و افزود كه "استارك از همه انتقام جويان بود زيرا" استارك از همه دلهره آورتر است ... به خاطر قلبش. "[7] روس ها خواستار تأييد داوني براي قوس استارك بودند كه آنها از زمان كاپيتان آمريكا ساخته بودند: جنگ داخلي (2016). [8]
    كريس ايوانز در نقش استيو راجرز / كاپيتان آمريكا: [6]
    ماركوس راجرز را كسي توصيف كرد كه "در حال حركت به سوي نوعي منافع شخصي روشنگرانه" است. هم او و هم مك فيلي مي دانستند كه قصد دارد "رقص" اي را كه به پگي كارتر در فيلم Captain America: The First Avenger (2011) قول داده بود بدست آورد ، در حالي كه مكفي گفت: "او يك زندگي را به تعويق انداخت تا به وظيفه خود عمل كند. به همين دليل من اين كار را نكردم" فكر مي كنم ما هرگز قصد كشتن او را داشتيم. زيرا اين قوس نيست. قوس اين است كه ، من سرانجام مي توانم سپر خود را بگذارم زيرا من آن را به دست آورده ام. "[6] پاتريك گورمن مرجع مجموعه اي را براي يك استيو پير ارائه داد. راجرز. [9] [10]
    مارك روفالو به عنوان بروس بنر / هالك: [11]
    در اين فيلم ، بنر موفق شده است دو طرف خود را با آزمايش گاما متعادل كند و به او اين امكان را مي دهد تا هوش خود را با قدرت و قامت جسمي هالك تركيب كند ، [12] بر اساس هويت كتاب كميك "پروفسور هالك". [13] در مقايسه با قهرمانان ديگر ، كه به دليل از دست دادن در برابر Thanos بي انگيزه شده بودند ، بنر تنها شخصيتي است كه اميدوار است ، و آنتوني روسو توضيح مي دهد ، "بنر تنها شخصيتي است كه در واقع براي آينده اي درخشان ساخته مي شود ، سعي دارد چيزي كاملاً جديد بسازد. و چيز كاملا جديدي پيدا كنيد ... بنر كسي است كه قهرمانانه تر است به اين معنا كه اراده خود را براي ادامه تلاش حفظ كند. "[14] اين نتيجه گيري يك قوس شخصيت است كه در Thor: Ragnarok (2017) تاسيس شد و ادامه يافت انتقام جويان: جنگ بي نهايت. [15]

كريس همسورث در نقش ثور: [16]
ثور اكنون پس از نابودي چكش خود ، Mjolnir ، در Thor: Ragnarok ، يك تبر عرفاني معروف به Stormbreaker دارد. [17] در اين فيلم ، ثور به حاكمي با اضافه وزن و مستي پناهندگان آسگارد در تونزبرگ ، نروژ تبديل شده است. همسورث با اشاره به اين تغيير شديد شخصيت ، گفت: "من فقط يك عقيده داشتم. من مي خواستم اين بار كار متفاوتي انجام دهم. هر فيلمي كه مي خواستم ، به ويژه آخرين زوج و آنها در آن بودند" ، و اضافه كرد ، "ما ساعتها و روزها فيلمبرداري كرديم و بحث كرديم كه چقدر مي توانيم فشار بياوريم (ثور) و چه كارهايي مي توانيم متفاوت انجام دهيم." [18] آنتوني روسو اضافه كرد ، "حتي اگر با فيلم جسمي او در فيلم لذت ببريد وضعيت ، اين يك شوخي نيست. اين تظاهر به جايي است كه او در سطح شخصيت قرار دارد و ما فكر مي كنيم اين يكي از جنبه هاي قابل جبران او است. منظور من اين است كه نوعي پاسخ بسيار معمول به افسردگي و درد است. "[19 ] داستان ثور قوس مورد علاقه او بود و مي گفت: "بخشي از جادوي كريس به عنوان يك بازيگر كمدي فداكاري وي براي عمق شخصيت در يك سطح بسيار جدي است ... وقتي اين كمدي از مكاني مي آيد بسيار انحرافي و براندازانه است. تعهد كامل و پيچيدگي عاطفي. "[20] همسورث براي انجام ترانس حدود سه ساعت مو و آرايش كرد سازند ، كه همچنين او را ملزم به پوشيدن كت و شلوار مصنوعي بزرگ سيليكوني مي كند. او خود را سر صحنه "لبوفسكي ثور" خواند. [21] در ابتدا ، قرار بود كه ثور در ميانه Endgame به "خود قلقلك شده قديمي" خود بازگردد ، اما همسورث با موفقيت به نفع حفظ هيكل جديد ثور استدلال كرد. [21]
اسكارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف / بيوه سياه: [22] [4]

در ابتداي فيلم ، رومانوف همچنان به فرماندهي چندين تيم از اطراف كهكشان در مقر انتقام جويان ادامه مي دهد ، كه جو روسو توضيح داد دليل آن ناتواني او در ادامه حركت از عدم موفقيت در جلوگيري از ثانوس است ، و مي گويد ، "او همه تلاش خود را مي كند تا سعي كنيد جامعه را به هم نزديك كنيد ... او هنوز ناظر روي ديوار است. "[23] در مورد تصميم رومانوف كه خود را فداي بارتون كرد تا سنگ روح را بدست آورد تا همه را به عقب برگرداند ، جو روسو اظهار داشت كه اين بخشي از يك تم بزرگتر در مورد تمايل به فداكاري ، در مقايسه با تمايل به محافظت در جنگ بي نهايت. او مي گويد ، "وقتي او به آن صحنه [سنگ روح] رسيد ، من فكر مي كنم كه او مي فهمد كه تنها راه براي بازگشت جامعه اين است كه او خود را فدا كند." [23] مك فيلي اظهار داشت ، "سفر او ، در ذهن ما ، اگر او بتواند انتقام جويان را پس بگيرد ، به پايان رسيده بود. او از چنين زمينه اي توهين آميز ، وحشتناك و كنترل ذهن برخوردار است ، بنابراين وقتي به Vormir مي رسد و فرصتي براي بازگرداندن خانواده دارد ، اين چيزي است كه او تجارت مي كند براي. "[6] براي آماده شدن براي فيلم ، يوهانسون تحت يك رژيم تمريني با شدت بالا ، كه شامل پليومتريك ، وزنه برداري المپيك ، و ژيمناستيك ، و همچنين يك رژيم غذايي محدود به زمان خوردن ، همه تحت نظارت مربي قديمي خود ، اريك جانسون ، كه از زمان Iron Man 2 (2010) با او كار كرده بود ، فيلمي كه شخصيت او را معرفي كرد. [24]
جرمي رنر در نقش كلينت بارتون / هاوكي: [25]
مك فيلي چرخش تاريك بارتون را به عنوان "نمونه خوبي از افرادي كه پس از ضربه محكم و ناگهاني داستان هاي بسيار قويتر داشتند" توصيف كرد. ؛ اما ، به جاي آن ، به Endgame منتقل شد ، ماركوس توضيح داد كه "قصد دارد وحشيگري آنچه را كه [Thanos] انجام داد ، كمرنگ كند." از چند صحنه در فيلم كه در هنگام تماشاي آن باعث پاره شدن من مي شود ، زيرا من به خانواده خودم فكر مي كنم ... و سپس شما فكر مي كنيد چه اتفاقي براي شما مي افتد ، به عنوان يك پدر. ويرانگر. "[14]
دون چيدل در نقش جيمز "رودي" رودز / ماشين جنگي: [26]
چيدل تعلق جديد رودز به عنوان انتقام جويان را چنين توصيف كرد: "اينقدر در ارتش با يك پا برخورد نمي كند. او خيلي بيشتر از آنچه در گذشته در كنار انتقام جويان بود". [27] اين در جهان بيني غريزي و واقع گرايانه تر رودز منعكس شده است. در ميان برخورد خارق العاده ، با چيدل توضيح مي دهد ، "او مطمئناً" آنچه "اتفاق مي افتد" [نگرش] بيش از شايد بقيه آنها باشد ، با توجه به سابقه او. اما اين يك آزمايش است آتش ، و او به سرعت با آنچه [تهديد] است سازگار شد ، نه آنچه كه آرزو مي كند باشد. [27]

پل راد در نقش اسكات لنگ / مرد مورچه اي: [4]
لنگ توسط دوقلوها Bazlo و Loen LeClair به عنوان يك كودك ، توسط جكسون A. Dunn در سن 12 سالگي و توسط لي مور در 89 سالگي به تصوير كشيده شده است. [28] اين آخرين فيلم مور قبل از مرگ او در آگوست 2018 بود. [29] ماركوس توضيح داد كه افزودن لانگ به اجراي سفر در فيلم كمك مي كند و مي گويد: "ما در فيلم دوم به او دسترسي داشتيم و اين واقعيت كه او يك زير مجموعه كامل از فناوري را به ارمغان مي آورد كه ارتباطي با مفهوم ديگري از زمان مانند هديه تولد بود. "[30]
بري لارسون در نقش كارول دانورس / كاپيتان مارول: [31] [32]
ماركوس اظهار داشت كه قدرت دانورز در مقياسي است كه قبلاً در MCU وجود نداشته و شخصيت او را به راجرز تشبيه كرده است ، "كه نوعي شخصي است كه حق دارد و مي داند كه آنها حق دارند و واقعاً نمي خواهد آن را بشنود. وقتي به آنها بگوييد اشتباه مي كنند ". [33] وقتي كه دنورز وقت اكران در فيلم را ندارد ، به اين دليل كه McFeely استدلال كرد "نه داستاني كه ما سعي مي كنيم بيان كنيم - آن انتقام جويان اصلي است كه با ضرر روبرو است و به نتيجه مي رسد و او خون تازه و تازه است." [6] لارسون قبل از شروع كار بر روي فيلم انفرادي اش Captain Marvel (2019) كه اولين بار اكران شد ، از صحنه هاي خود براي Endgame فيلمبرداري كرد. كارگردانان كاپيتان مارول ، آنا بودن و رايان فلك براي فيلمبرداري صحنه هاي او در Endgame حضور داشتند و به شخصيت Danvers در فيلم بركت دادند. [34]
كارن گيلان در نقش سحابي: [35]
سحابي پس از اينكه قبلاً در فيلم هاي قبلي MCU به عنوان يك آنتاگونيست يا ضد قهرمان معرفي شده بود ، در فيلم دچار يك قوس رستگاري مي شود و در آنجا كارهاي گذشته خود را جبران مي كند ، از جمله مواجهه با نسخه قبلي خود ، با گيلان اضافه مي كند كه "به چهره قبلي خود خيره شده و كاملاً واضح است كه او تا چه اندازه از آن فرد عصباني ، تلخ و پر پيچ و خم فاصله دارد. او شروع به برقراري ارتباط با ديگران و يافتن برخي از بخشش ها مي كند." [36] گيلان حدس مي زد كه سحابي يك نقش وقتي او فهميد كه Infinity War و Endgame از The Infinity Gauntlet اقتباس مي شود ، كه او قبلاً هنگام بازي در نقش سحابي در Guardians of the Galaxy (2014) بازي كرده بود ، نقش برجسته اي در فيلم داشت. [36] گيلان چندين صحنه را با داوني در افتتاحيه فيلم به اشتراك گذاشت و اين دو بيشتر صحنه هاي خود را با هم بداهه ساختند. [36]

دانايي گوريرا در نقش اوكوي [37]
بنديكت وونگ در نقش وونگ [38]
جون فاورو در نقش هوگن مبارك [39]
بردلي كوپر در نقش موشك: [40]
شان گان در هنگام فيلمبرداري ، با بازي و بيانات خود ، بعنوان مرجع حركتي شخصيت ، دوباره ايستاده راكت بود. [41] با حضور راكت در فيلم ، يك قوس داستاني ادامه مي يابد كه توسط جيمز گان نويسنده ، كارگردان و تهيه كننده اجرايي Endgame در دو فيلم اول نگهبانان كهكشان تاسيس شد ، در جنگ بي نهايت و پايان بازي ادامه يافت و در آينده پيش بيني مي شود Guardians of the Galaxy Vol. 3. [42]
گوينت پالترو در نقش Pepper Potts: [39] پاتس بر اساس زره نجات از زرهي مجهز به زره پوش ساخته شده توسط استارك براي او استفاده مي كند. [43] [44] پالترو گفت اين آخرين حضور اصلي وي در MCU خواهد بود. [45]
جاش برولين در نقش ثانوس: [46] [47]
جو روسو گفت كه پس از موفقيت ثانوس در فيلم Avengers: Infinity War ، او اكنون "كارش تمام شده است. او اين كار را انجام داده است. او بازنشسته شده است." به دليل شخصيتي كه قبلاً داراي سنگهاي Infinity بود ، تا اينكه تهيه كننده اجرايي Trinh Tran پيشنهاد كرد كه آنها در اولين اقدام فيلم Thanos را بكشند. [6] ماركوس توضيح داد كه مرگ زودهنگام اين شخصيت "برنامه Thanos را تقويت مي كند. او تمام شد ... مثل اين بود:" اگر من بايد بميرم ، اكنون مي توانم بميرم ". در جنگ Infinity War ، جايي كه او شخصيت اصلي در نظر گرفته شد ، همانطور كه مك فيلي توضيح داد: "ما بايد به خود اجازه مي داديم كمي از شرور عقب نشيني كنيم. فكر نمي كنم كسي در نيمه اول فيلم قصد داشته باشد ،" اوه كاش يك شرور وجود داشته باشد. شما در حال از دست دادن و دفع زمان هستيد و فكر مي كنيد اين يك نوع انتقام جويان عليه طبيعت است. " سازندگان فيلم سينمايي نسخه جوانتر Thanos را به نام "Warrior Thanos" ملقب كردند. [14] علاوه بر تهيه صدا براي شخصيت ، برولين ضبط حركت را روي صحنه انجام داد. [49] جو روسو براي برخي از صحنه هاي مقابل سحابي براي تانوس ايستاده بود. [50]

 

 

فيلم انتقامجويان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.