یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

نقد فيلم جهش يافته هاي جديد | بخش دوم

۳ بازديد

همانطور كه ريس او را با خود مي برد ، وحشت دني باعث مي شود قدرت او از كنترل خارج شود. در حالي كه روبرتو سعي مي كند از سد شكسته شود ، ايليانا و سام توسط مردان خندان حمله مي شوند. داني قبل از رسيدن رهن به حالت نيمه گرگ و لك كردن ريس ، از قدرت خود براي يادگيري اهداف واقعي ريز استفاده مي كند و او را مجبور به فرار مي كند. اين پنج نفر مجدداً جمع مي شوند و مي فهمند كه براي فرار ، بايد ريز را بكشند تا ميدان هاي نيرو را از منبع انرژي خود محروم كنند. آنها او را پيدا مي كنند و ريس آنها را به دام مي اندازد ، و نشان مي دهد كه او آنها را آموزش مي داد تا قاتلان اسكس باشند. قبل از اينكه او بتواند دني را بكشد ، خرس شيطان - ترس خودش از دني ظاهر شد و علت واقعي تخريب رزرو او بود - مي رسد و ريس را مي كشد.
ايليانا قدرت خود را احضار مي كند تا از بين "ناراحتي" بپرد و نسخه واقعي زندگي لاكهيد را به خدمت بگيرد تا خرس شيطان را به بازي بگيرد. سرانجام ، سام و روبرتو به جنگ پيوستند و در اين روند بر عدم امنيت خود غلبه كردند. رهنه تلاش مي كند تا به دني بيهوش برسد تا جايي كه مجبور شود به تنهايي با خرس شيطان مبارزه كند. روح پدر او را ملاقات مي كند ، كه او را تشويق مي كند تا با ترسش روبرو شود. دني بيدار مي شود و با خرس شيطان روبرو مي شود ، آرام مي شود و بنابراين آن را پراكنده مي كند. با فرار از روز ، گروه مي فهمد كه ميدان هاي نيرو پايين است و آنها مركز را ترك مي كنند تا نزديكترين شهر را پيدا كنند.

قالب

بلو هانت در نقش دانيل "دني" مونستار / ميراژ:يك جهش يافته بومي آمريكا كه مي تواند بر اساس ترس و خواسته افراد ديگر توهم ايجاد كند. اين فيلم شامل يك داستان عاشقانه بين رهن و داني است كه ويليامز احساس مي كرد ادامه طبيعي شخصيت هاي كتاب كميك است كه ارتباط تله پاتيك دارند. بون اين را به عنوان "ستون فقرات و تمركز" "چيزهاي شخصيت محور" فيلم توصيف كرد.ميزي ويليامز در نقش رهن سينكلر / ولفسبن:يك جهش يافته اسكاتلندي كه مي تواند به يك گرگ تبديل شود و در تلاش است تا اين مسئله را با عقايد مذهبي خود سازگار كند. ويليامز پس از بحث در مورد زمينه مذهبي شخصيت با كارگردان جوش بون ، كه به دليل تربيت دقيق مذهبي خود ، با شخصيت كتاب كميك همذات پنداري كرد ، متقاعد شد كه به اين فيلم بپيوندد.آنيا تيلور-جوي در نقش ايليانا راسپوتين / مگيك:او كه جهش يافته روسي است و داراي قدرت جادوگري است ، مي تواند Soulsword را آشكار كند و براي سفر از ديسك هاي دوربري استفاده كند. ايليانا خواهر كاريزماتيك كلوسوس ، يكي از اعضاي X-Men است كه در فيلم هاي قبلي اين مجموعه ديده مي شود. او در اين فيلم يك همراه اژدهاي بنفش به نام لاكهيد دارد. كولبي گانت ايليانا را در كودكي به تصوير مي كشد.چارلي هيتون در نقش ساموئل "سام" گاتري / كانن بال: يك جهش آمريكايي كه مي تواند خودش را به هوا بكشاند و در حين انجام اين كار آسيب پذير نيست.هنري زاگا در نقش روبرتو "بابي" دا كوستا / لكه خورشيد: يك جهش يافته برزيلي كه مي تواند انرژي خورشيد را دستكاري كند.آليس براگا در نقش دكتر سيسيليا ريز: مربي گروه و يك پزشك پزشكي كه مي تواند زمينه هاي محافظتي در اطراف خود ايجاد كند.آدام بيچ در نقش ويليام لونستار: پدر دني از نژاد چايان است.توماس كي به عنوان پدر سم گاتري توماس گاتري ظاهر مي شود ، در حالي كه هپي اندرسون كشيش كريگ را از دهكده رهن به تصوير مي كشد. هر دو نتيجه توهمات ايجاد شده توسط دني مون استار است. در حالي كه مريلين مانسون صداي آنها را ارائه مي داد ، مردان لبخند توسط داستين سيتامر به صورت فيزيكي به تصوير كشيده مي شوند.
توليدتوسعهدر سال 2009 ، لورن شولر دونر ، تهيه كننده مجموعه فيلم هاي مردان ايكس ، علاقه خود را به اقتباس فيلم از كميك هاي New Mutants به فيلم نشان داد اما هنوز مجبور نبوده است كه به فاكس قرن بيستم برسد. پس از اتمام كار در فيلم 2014 گسل در ستاره هاي ما براي فاكس قرن 20th ، كارگردان جوش بون با استفاده از پانل هاي كميك هاي New Mutants كريس كلارمونت و بيل Sienkiewicz با عنوان بهترين دوست دوران كودكي خود ، يك كتاب مصور ايجاد كرد كه نشان مي دهد سه گانه فيلم بالقوه از چه چيزي اقتباس مي كند آن كميك ها مانند اين دو طرفدار شخصيت هاي بزرگ شده بودند ، بون داستان ها را "واقعاً تاريك ، جالب و متفاوت از داستان هاي معمولي مردان ايكس كه خوانده بوديم" خوانده بود. بون و لي اين كميك را نزد سايمون كينبرگ ، يكي از تهيه كنندگان مجموعه فيلم هاي X-Men بردند كه "واقعاً آن را دوست داشت". در ماه مه 2015 ، فاكس معامله اي را براي كارگرداني بون با كارگرداني كينبرگ و لورن شولر دونر (The New Mutants) ، از يك فيلمنامه توسط خودش و لي ، نهايي كرد. اين فيلم در ابتدا براي گسترش جهان حق راي دادن مردان ايكس بود و سه سال پس از X-Men: Apocalypse (2016) اتفاق مي افتد. بون هنگام كار بر روي اولين پيش نويس فيلمنامه ، آن را و ايده هايش براي فيلم را براي Sienkiewicz ارسال كرد ، كه فكر مي كرد بون "از پس آن برآمده است" و فقط كپي كردن كميك ها نيست.در به روزرساني وضعيت فيلم در مارس 2016 ، كينبرگ گفت كه بون و لي در حال كار روي فيلمنامه بودند و مانند Deadpool (2016) ، فيلم با فيلم هاي اصلي مردان X متفاوت خواهد بود ، "شايد به اندازه Deadpool ، اما صداي منحصر به فرد و اصلي خودش را دارد. " كينبرگ گفت كه اين فيلم "شور و نشاط" بزرگسالان جوان خواهد داشت و احتمال حضور شخصيت هايي كه در فيلم هاي قبلي ديده مي شوند وجود دارد ، يعني Warpath ، Sunspot و Professor X ، كه همگي با New Mutants در كميك ارتباط دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.