یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

نقد فيلم يك مكان آرام:2 | بخش سوم

۳ بازديد

به تعويق انداختن اوليهاين استوديو در ابتدا قصد داشت اين فيلم را از 18 مارس 2020 قبل از تأخير در اكران فيلم به دليل همه گير شدن ، در سينماهاي جهان اكران كند. پارامونت پيش از اين حدود 60٪ بودجه خود را براي چاپ جهاني و تبليغات هزينه كرده بود و Deadline Hollywood نوشت كه تاخير فيلم "واقعاً تكان دهنده" بود زيرا به نظر مي رسيد هزينه P&A نشان مي دهد كه برنامه ريزي مجدد گزينه اي نبوده است. كارگردان جان كرازينسكي گفت كه علاقه مند است علاقه مندان به سينما اين فيلم را با هم ببينند و با همه گيري همه گير ، زمان مناسبي براي ارائه اين تجربه نيست. A Quiet Place Part II در ميان اكثر اكران هاي نمايشي است كه به نسخه پخش جرياني تغيير نمي كند. CNBC نوشت كه به طور خاص ، فيلم و در بلندي ها فيلم هايي هستند كه با جمعيت بيشتر تجربه مي شوند.
اين فيلم در ابتدا قرار بود در 19 مارس 2020 در انگلستان و استراليا و در 20 مارس 2020 در ايالات متحده و كانادا از جمله سينما دالبي و IMAX اكران شود. پارامونت در ابتدا در تاريخ 6 مارس اعلام كرد كه برنامه ديگري ندارد اين فيلم در پاسخ به همه گيري است ، اما در تاريخ 12 مارس ، استوديو فيلم را با هدف تعيين زمانبندي در اواخر سال از انتشار در سراسر جهان بيرون كشيد. در آوريل سال 2020 ، تاريخ انتشار آن را 4 سپتامبر سال 2020 اعلام كرد. تاريخ انتشار ماه سپتامبر آغاز تعطيلات آخر هفته تعطيلات ايالات متحده آخر هفته كارگر بود. ددلاين هاليوود در آن زمان نوشت كه آخر هفته "آخر تابستان [باكس آفيس]" و "به طور معمول مرگبارترين دوره براي حضور در سينما" است اما استوديو پيش از فروپاشي ترس همه گيري پيش بيني مي كند.
به تعويق انداختن دومدر ژوئيه سال 2020 ، پارامونت اعلام كرد كه تاريخ اكران فيلم را از 4 سپتامبر 2020 به 23 آوريل 2021 تغيير مي دهد. در زمان اعلام ، سينماهاي ايالات متحده و كانادا براي نزديك به چهار ماه تعطيل بودند و همه گير در حال گسترش به سراسر ايالات متحده بود. به تعويق انداختن دوم به دنبال تصميمات ديگر استوديوها در آن زمان براي تأخير نامشخص فيلم Tenet و فيلم Disney مولان برادران وارنر بود. ورايتي گزارش داد ، "در حالي كه مدت ها بود كه اين فيلم ها براي كمك به احياي فيلم هاي سينمايي موقعيت داشتند ، منابع مي گويند پارامونت نمي خواست كه" يك مكان آرام در قسمت 2 "آخر هفته روز كارگر بماند و فشار اولين فيلم جديد خارج از دروازه را داشته باشد در طي همه گيري. "

اسپين آفدر نوامبر سال 2020 ، پارامونت پيكچرز جف نيكولز را براي نوشتن و كارگرداني اسپين آف بر اساس يك ايده اصلي از جان كرازينسكي ، كه تهيه كننده آن است ، استخدام كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.