یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

نقد فيلم يك مكان آرام:2 | بخش دوم

۴ بازديد

فيلمبرداري

در ژوئن 2019 ، توليد اين دنباله آغاز شد. فيلمبرداري از 15 ژوئيه به طور رسمي آغاز شد. 47 روز فيلمبرداري در سراسر نيويورك غربي ، از جمله مكانهايي مانند آكرون ، اولكوت ، دانكرك ، لاكاوانا و بوفالو وجود داشت. مناطق ديگر شامل شهرستان اري و شهر Tonawanda شمالي ، و بندر بارسلون در شهر Westfield در Chautauqua County بود. همچنين فيلمبرداري در يك صحنه صداي عظيم در Buffalo FilmWorks در بوفالوي جنوبي انجام شد. يكي از آخرين مكان هاي فيلمبرداري ، پل شمالي گراند آيلند جنوبي ، به مدت 13 ساعت براي فيلمبرداري تعطيل شد.
علاوه بر وسترن نيويورك ، فيلمبرداري در منطقه نيويورك دره هادسون ، به ويژه شهرهاي دوور ، پاولينگ و نيو پالتز انجام شد. در New Paltz ، مسير ريلي دره والكيل مجدداً مورد بازديد قرار گرفت تا از روي پلي كه در فيلم اول وجود داشت فيلمبرداري كند. اين توليد بيش از 10 ميليون دلار در Upstate New York سرمايه گذاري كرد ، 400 استخدام ايجاد كرد و 300 بازيگر پس زمينه در آن شركت داشتند. در اواخر سپتامبر ، توليد به پايان رسيد.
فيلمبرداريپولي مورگان فيلمبردار فيلم A Quiet Place Part II بود و جايگزين شارلوت برووس كريستنسن از فيلم اول شد. مورگان با استفاده از فيلم 35 ميليمتري فيلم اول و تأثير آن را چنين توصيف كرد: "اگرچه يك مكان آرام 2 ترسناك است ، اما با ظاهري نوستالژيك كه رسيدن به آن به صورت ديجيتالي سخت به نظر مي رسد زيبا و جذاب است." "موقعيت هاي تاريك گسترده" فيلم (صحنه هاي شبانه و كارهاي صحنه اي كه 75 درصد از زمان نمايش را تشكيل مي دهد) با فيلم فيلم Kodak Vision3 500T 5219 فيلمبرداري شده است ، در حالي كه Vision3 250D 5207 عمدتا براي فضاي داخلي روز استفاده مي شد. مورگان با دوربين هاي Panavision Panaflex Millennium XL2 و لنزهاي آنامورفيك سري T فيلم برداري كرده است ، كه متناسب با لنزهاي سري C Christensen استفاده شده در فيلم اول تنظيم شده بود. يكي از چالش برانگيزترين شرايط مورگان ، روشنايي و تيراندازي مجموعه كوره بود.
فيلمبرداري دنباله نيز در پي اقدام بيشتر از نسخه قبلي خود تكامل يافته است. مورگان قصد كاراسينسكي كارگردان را توصيف كرد ، "جان مي خواست هميشه دوربين را در حركت نگه دارد و" بازيكنان "طولاني ايجاد كند تا با ريتم و تنش بازي كنند و نشان دهد كه چگونه زندگي عادي مي تواند ناگهان بسيار متفاوت و خطرناك شود - همه در يك عكس يكسان است. مورگان از مجموعه اي از وسايل نقليه رديابي استفاده مي كرد كه در آن نصب دوربين هاي مختلفي از جمله لبه ها ، جرثقيل ها و جليقه هاي Steadicam وجود داشت كه وسايل نقليه اغلب با سرعت كامل حركت مي كردند.
طراحي صدابراي طراحي صداي دنباله ، سردبيران صدا ، اريك آادال و اتان ون در راين و ميكسر ضبط مجدد ، براندون پروكتور ، نقش هايشان را دوباره بازي كردند. كراسينسكي به آنها دستور داد كه "طبق قوانين" تعيين شده در فيلم اول تلاش كنند و در مورد اين تجربه گفت: "آنچه كه ما با اين كار يافتيم و سعي نكرديم خونسرد باشيم ، در نهايت چيزهاي بيشتري از هر زمان ديگري كشف كرديم. "توانسته ام [در غير اين صورت]."
بازار يابيParamount Pictures پيش از نمايش هاي تئاتري Black Christmas ، كه در 13 دسامبر 2019 اكران شد ، پيش نمايش يك پيش پرده تبليغاتي 30 ثانيه اي براي A Quiet Place Part II را مشاهده كرد. كمتر از يك هفته بعد ، پيش پرده تبليغاتي تيزر به صورت آنلاين در دسترس قرار گرفت. پيش پرده كامل در تاريخ 1 ژانويه 2020 منتشر شد. در طي پوشش پيش از بازي قبل از Super Bowl LIV در 2 فوريه 2020 ، پارامونت يك برنامه تلويزيوني 30 ثانيه اي منتشر كرد كه نشان داد كراسينسكي نقش خود را در يك سكانس فلاش بك تازه فيلمبرداري شده بازي كرد .
در اوايل ماه مارس ، پارامونت تجربه هاي "اتاق بقا" را در نيويورك و لس آنجلس آغاز كرد كه در آن گروه هايي از بازديد كنندگان مي توانند بدون ايجاد سر و صداي زياد "موانع جسمي و روحي" را پشت سر بگذارند. هزينه اين تنظيمات براي پارامونت كمتر از يك ميليون دلار است. يك مدير بازاريابي پيش بيني كرده است كه هفت هزار تا هشت هزار نفر از اين تجربيات استفاده كنند و طرفداران و تأثيرگذارهاي شبكه هاي اجتماعي به بازاريابي تجربي بپردازند. اميلي بلانت در جيمي كيمل لايو ظاهر شد! در 10 مارس براي تبليغ فيلم. او در يك تبليغات تقليدي تبليغاتي يك هواپيماي آرام ، با بازي در نقش مهماندار كه سكوت را به عنوان اولويت اصلي مسافران هواپيما بازي مي كند ، ظاهر شد. قبل از به تعويق انداختن فيلم (نگاه كنيد به زير) ، پارامونت قصد داشت در 18 مارس 2020 رويدادي با دو ويژگي را برگزار كند كه فيلم هاي اول و دوم را به نمايش بگذارد و به مجموعه داران چاپ چاپ كند.
به دنبال به تعويق انداختن A Quiet Place Part II و فيلم هاي ديگر در زمان شروع همه گيري COVID-19 ، كنفرانس از راه دور محبوب شد و تيم بازاريابي پارامونت شروع به تهيه زمينه هاي مجازي A Quiet Place Part II و فيلم هاي ديگر كرد تا در ارتباطات ويديويي Zoom در دسترس باشد. .رهاييبررسي اجماليA Quiet Place Part II در 8 مارس 2020 در مركز لينكلن در شهر نيويورك به نمايش جهاني درآمد. پارامونت پيكچرز قصد دارد اين فيلم را در تاريخ 23 آوريل 2021 در سينماها اكران كند. سپس به دليل همه گيري COVID-19 به 4 سپتامبر 2020 موكول شد. تغيير به آوريل 2021 دومين موكول استوديو بود. در آن زمان بدون سرويس پخش جرياني ، پارامونت فيلم هاي سينمايي آينده خود را به استثناي A Quiet Place Part II به حراج گذاشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.