یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

نقد فيلم مرد نامرئي

۳ بازديد

اين به روزرساني داستان علمي-تخيلي كلاسيك HG Wells با جاسوسي و نه چشم غيرقابل مشاهده هيولاي داستان ، هوشمندانه تراز مي شود و چشم انداز اصلي را از بين مي برد. سسيليا (اليزابت ماس) از يك رابطه طولاني توهين آميز با مغول فن و "رهبر جهان در زمينه اپتيك" آدريان (اليور جكسون-كوهن) فرار مي كند ، خانه شيشه اي مدرنيست خود را ترك مي كند و به جيمز پليس پليس تبديل مي شود ( آلديس هاج) و دخترش ، سيدني (طوفان ريد) ، در حومه پر برگ سان فرانسيسكو.
خبر مرگ آدريان بايد به او آرامش دهد ، اما سيسيليا يك فرد آسيب ديده و پارانوئيد هنوز توسط آزارگر او تحت تعقيب قرار گرفته و قادر به ساختن زندگي خود نيست. تركيبي از صدا كه به خوبي طراحي شده است به حضور غيبي اشاره دارد. تصادفات شبح وار شروع به جمع شدن مي كند ، مانند يك ماهي تابه خود به خود گرفتار مي شود و يك در به نظر مي رسد كه خودش را باز مي كند. سسيليا تحت تعقيب است و هيچ كس باور نخواهد كرد.ماس قبلاً نيز اين نقش بازمانده را داشته است (بالاي درياچه ، داستان دستيار) و به نظر مي رسد اينجا در خانه است. بسيار مهم ، او قانع كننده و جدي است ، حتي وقتي كه در صحنه هايي كه سيسيليا را در برابر همسر سابق نامرئي اش قرار مي دهد ، اساساً با خودش درگير است. كارگردان ، نويسنده ، لي وانل (ارتقا under كم ارزش) از او به عنوان يك بور هيچكاكين استفاده مي كند. سرگيجه به نظر مي رسد يك نقطه مرجع خاص باشد ، با توجه به تنظيمات Bay Bay ، امتياز الهام گرفته از رشته بنجامين والفيش توسط برنارد هرمان و يك ضربه پشت سر سيسيليا ، موهاي پوشيده در يك نان مارپيچ ، كه به ياد مي آورد مادلين كيم نواك ، زن ديگري كه تحت نظر است .
زير و رو كردن ديدگاه متن اصلي به وانل اجازه مي دهد تا در حالي كه به جستجوي مضمون قدرت غيرقابل استفاده رمان مي پردازد ، از قهرمان زن خود امتياز بگيرد. داستان ترسناك ناخوشايند Paul Verhoeven در سال 2000 Hollow Man با بيان اين كه فضول سازي مردان و خشونت جنسي از عواقب آشكار آن است ، اين ايده را به مكاني حتي تاريك تر برد. وانل همين مسئله را از زاويه ديگري نشان مي دهد ، و شيوه اي را نشان مي دهد كه نگراني هاي زنان اغلب غير قابل مشاهده است.اخبار در معرض تهديد است ...... درست در زماني كه بيشتر به آن احتياج داريم. ميليون ها خواننده در سراسر جهان به جستجوي گزارش صادقانه ، معتبر و مبتني بر واقعيت مي پردازند كه مي تواند به آنها كمك كند بزرگترين چالشي را كه در طول زندگي خود با آن روبرو بوده ايم ، درك كنند. اما در اين لحظه حساس ، سازمان هاي خبري با يك ضربه مضاعف مالي مواجه شده اند: با افراد كمتري كه مي توانند خانه خود را ترك كنند و تعداد بيشتري از فروشندگان اخبار در حال فعاليت هستند ، شاهد كاهش فروش روزنامه در سراسر انگلستان هستيم. در همين حين كه كسب و كار احساس فشار مي كند ، درآمد تبليغات به شدت كاهش مي يابد. ما به شما كمك مي كنيم تا خلا را پر كنيد.
ما معتقديم كه هر يك از ما مستحق دسترسي برابر به روزنامه نگاري خدمات عمومي حياتي هستيم. بنابراين ، بر خلاف بسياري ديگر ، ما انتخاب متفاوتي انجام داديم: روزنامه نگاري گاردين را براي همه باز نگه داريد ، صرف نظر از اينكه در كجا زندگي مي كنند و يا از چه توانايي مالي براي پرداخت هزينه برخوردار هستند. اين امر بدون كمك مالي كساني كه توانايي پرداخت هزينه دارند ، امكان پذير نيست ، كه اكنون از 180 كشور در سراسر جهان از كار ما حمايت مي كنند.
حمايت مالي از خواننده به اين معني است كه ما مي توانيم به تحقيق ، تفكيك و بازجويي ادامه دهيم. اين از استقلال ما كه هرگز اينقدر حساس نبوده است ، محافظت كرده است. خيلي ممنونيم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.