یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

نقد فيلم بيوه سياه | بخش چهارم

۴ بازديد

راشل ليشمن از The Mary Sue سرانجام ديدن پيش پرده يك فيلم Black Widow را "به طرز شگفت انگيزي احساسي" توصيف كرد و احساس كرد كه تنظيم فيلم بين جنگ داخلي و جنگ بينهايت به شخصيت اين امكان را مي دهد تا از فيلم دوم به فرم بالاتري برسد ، بعد از آنكه فيلم هاي MCU شخصيت را در نقش مكمل مرد انتقام جويان به تصوير كشيدند. اسكات مندلسون از فوربس داستان و لحن تريلر را با فيلم هاي Atomic Blonde (2017) ، Red Sparrow (2018) و Anna (2019) مقايسه كرد ، اما احساس كرد كه با بازي در يك شخصيت آشنا مي توان به بيوه سياه يك برتري تجاري نسبت به آن فيلم ها داد. مندلسون فكر مي كرد كه اين جنبه مي تواند بيش از تمركز تيزر بر روي "ملودرام خانوادگي" نسبت به ابرقهرمانان باشد ، كه وي آن را با ثور (2011) مقايسه كرد. ريچارد نيوبي هاليوود ريپورتر آنچه را كه به نظر مي رسد تفاوت هاي محسوسي بين تركيب شاتلندل و فيلمبرداري در تريلر از سبك هاي Jon Favreau ، Joss Whedon و برادران Russo دارد ، همه كارگرداناني كه به تعريف بيوه سياه در فيلم هاي قبلي MCU كمك كردند ، تأكيد كرد.
پيش پرده نهايي در تاريخ 9 مارس 2020 منتشر شد. نيكول كارپنتر از Polygon آن را "عميق ترين نگاه به فيلمي كه تاكنون ديده ايم" خواند. جاش ويس از SyFy Wire علاوه بر "تمام اقداماتي كه انتظار داريم از MCU" از "لحظات ساكت تر و شخصي تر" تريلر لذت برد. مندلسون اين تريلر را "بهبود قابل توجهي نسبت به تيزر تبليغاتي" توصيف كرد ، دليل اين امر را ظاهر شدن چندين شخصيت Black Widow دانست كه به گفته وي "مخاطرات را تا حدي زمين گير نگه مي دارد و احتمالاً با مفهوم فيلم خانواده هاي يافت شده (انتقام جويان) ، خانواده هاي اجباري فيلم پيوند دارد. (قاتلين شستشوي مغزي) و خانواده واقعي (فلورانس پيوگ ، ديويد هاربر و راشل ويس با بازيگران ديگر) ". در سپتامبر 2020 ، باربي دو عروسك Black Widow را با لباسهايي كه رومانف در فيلم پوشيده بود ، منتشر كرد.

رهايي

Black Widow قرار است در 7 مي 2021 در ايالات متحده اكران شود. اين فيلم قرار است در IMAX اكران شود و اولين فيلم در فاز چهار MCU خواهد بود.
در ابتدا قرار بود اين فيلم در تاريخ 1 مه سال 2020 اكران شود. در اوايل مارس 2020 ، پس از آن كه بيماري همه گير COVID-19 باعث تعطيلي سالن هاي نمايش بسياري از كشورها شد ، تاريخ اكران فيلم No Time to Die از آوريل 2020 تغيير يافت به نوامبر 2020. مفسران حدس و گمان درباره احتمال به تعويق افتادن فيلم هاي بزرگ ديگر مانند بيوه سياه را نيز شروع كردند. Deadline Hollywood از شايعات منتشر شده در صنعت پخش فيلم مبني بر اين كه Black Widow تاريخ اكران فيلم Eternals Marvel در تاريخ نوامبر را مي گيرد ، خبر داد ، اما نسخه دوم تا سال 2021 به تأخير افتاد ، اما ديزني در آن زمان با شركاي نمايشگاه خود تأييد كرد كه هنوز قصد دارد Black Widow را آزاد كند. در ماه مه سال 2020. پس از انتشار يك پيش پرده نهايي براي اين فيلم يك هفته بعد ، اسكات مندلسون در فوربس تأكيد كرد كه چگونه وجود تريلر و استفاده از تاريخ اكران مه 2020 تأييد مي كند كه اين فيلم به تأخير نمي افتد. وي گفت كه اين "انتخاب منطقي در اين مقطع" است ، احساس فيلم "از قبل در تاريخ اكران ايده آل خود قرار دارد" و هيچ مدركي وجود ندارد كه همه گيري بر عملكرد فيلم در ايالات متحده تأثير بگذارد. يك هفته بعد ، سالن هاي نمايش در سراسر ايالات متحده به دليل شيوع همه گير بسته شده بود ، با تجمع بيش از 50 نفر توسط CDC دلسرد مي شد. ديزني اين فيلم را از اكران خود در ماه مه حذف كرد. آدام بي واري و مت دونلي در مورد اين موضوع براي Variety ، اين س questionال را مطرح كردند كه آيا به دليل ارتباط متقابل سريال اين فيلم ، آيا MCU مي تواند بيشتر از ساير حق راي دادن به محبوبيت ، تأخير بگذارد. يك منبع استوديوي مارول به واري و دونلي گفت كه تغيير تاريخ اكران فيلم تاثيري در جدول زماني MCU نخواهد داشت و اين زوج حدس مي زنند كه اين امر به دليل پيش درآمد بودن فيلم نسبت به ساير فيلم هاي فاز چهار باشد.
در ماه آوريل ، ديزني كل صفحه انتشار فاز چهار خود را تغيير داد ، تاريخ اكران Eternals در 6 نوامبر 2020 را به Black Widow داد و تمام فيلم هاي ديگر فاز چهار خود را به برنامه تغيير داد تا مطابق با اين موضوع باشد. در سپتامبر سال 2020 ، آنتوني دالساندرو از Deadline Hollywood گزارش داد كه ديزني در حال بررسي مجدد برنامه ريزي مجدد Black Widow است ، و اندكي پس از آن كه احتمالاً ديزني پس از بازگشت گيشه هاي كم براي مولان در چين و برادران وارنر ، ديزني فيلم را دوباره برنامه ريزي كرد ، گزارش داد. اصول در آمريكاي شمالي. در اواخر همان ماه ، ديزني انتشار را به 7 مي 2021 عقب انداخت و در نتيجه برنامه Eternals و Shang-Chi و Legend of the ده حلقه (2021) را برنامه ريزي مجدد كرد. در ژانويه 2021 ، فيج اظهار داشت كه انتظار دارد Black Widow با اكران نمايشي باقي بماند ، در حالي كه ورايتي گزارش داد در صورت عدم بهبود اثرات بيماري همه گير COVID-19 تا زمان انتشار برنامه ريزي شده در ماه مه ، تاريخ اكران فيلم دوباره به تأخير مي افتد و كه ديزني در حال بررسي انتشار Black Widow به طور همزمان در سينماها و سرويس پخش جرياني ديزني + با Premier Access بود ، همانطور كه با رايا ديزني انجام شد آخرين اژدها (2021) ، يا يك نسخه كامل + ديزني. در پايان ماه ، هاليوود ريپورتر گزارش داد كه افراد داخلي معتقدند كه هيچ برنامه اي براي انتقال فيلم به + ديزني وجود ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.