یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

نقد فيلم بيوه سياه | بخش اول

۵ بازديد

Black Widow يك فيلم ابرقهرماني آمريكايي است كه براساس شخصيت كميك Marvel به همين نام ساخته شده است. اين فيلم توسط استوديوي مارول توليد شده و توسط استوديوي Walt Disney Motion Pictures توزيع شده و در نظر گرفته شده است تا بيست و چهارمين فيلم در دنياي سينمايي مارول (MCU) باشد. اين فيلم به كارگرداني كيت شورتلند و نويسندگي اريك پيرسون از داستاني از جك شفر و ند بنسون ساخته شده است و اسكارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف / بيوه سياه در كنار فلورانس پوگ ، ديويد هاربر ، OT فاگبنل ، ويليام هرت ، ري وينستون و راشل بازي مي كند. وايس پس از فيلم Captain America: Civil War (2016) ، فيلم رومانوف را در حال فرار مي بيند كه مجبور به مقابله با گذشته او مي شود.
ساخت فيلم بيوه سياه در آوريل 2004 توسط لاينزگيت آغاز شد و ديويد هايتر به نويسندگي و كارگرداني پيوست. اين پروژه رو به جلو نرفت و حقوق فيلم براي اين شخصيت تا ژوئن 2006 به استوديوي مارول بازگشت. يوهانسون براي چندين فيلم MCU بازي كرد كه از Iron Man 2 (2010) آغاز شد. در طي سالهاي بعد ، مارول و يوهانسون چندين بار به يك فيلم انفرادي علاقه داشتند ، قبل از اينكه شفر و شورتلند در سال 2018 استخدام شوند. بنسون در اوايل سال 2019 پيوست ، و بعدا پيرسون اضافه شد. فيلمبرداري از ماه مه تا اكتبر ، در نروژ ، بوداپست ، مراكش ، استوديوي Pinewood در انگلستان و در آتلانتا و Macon ، جورجيا انجام شد.
Black Widow قرار است به عنوان اولين فيلم در فاز چهار MCU در 7 مه 2021 در ايالات متحده اكران شود. انتشار آن به دليل همه گيري COVID-19 دو بار از تاريخ اصلي مه 2020 به تأخير افتاد.فرضيهبه دنبال وقايع Captain America: Civil War (2016) ، ناتاشا رومانوف خود را تنها مي بيند و مجبور به مقابله با يك توطئه خطرناك با ارتباط با گذشته خود است. تحت تعقيب نيرويي كه هيچ كاري براي پايين آوردن او متوقف نخواهد شد ، رومانوف بايد با تاريخ خود به عنوان يك جاسوس و روابط شكسته كه مدتها قبل از انتقام جويي در بيدار مانده بود ، كنار بيايد.
قالباسكارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف / بيوه سياه:يك انتقام جوي ، قاتل سابق KGB و بسيار مأمور سابق S.H.I.E.L.D. يوهانسون اين فيلم را فرصتي براي نشان دادن شخصيت به عنوان "زني كه به خودش آمده و براي خودش انتخاب هاي مستقل و فعالي انجام مي دهد" توصيف كرد ، در حالي كه در "مكاني تاريك بود كه هيچ كسي را صدا نمي كند و جايي براي رفتن ندارد." " هميشه اندرسون يك ناتاشا رومانوف جوان را به تصوير مي كشد.فلورانس پوگ در نقش يلنا بلوا / بيوه سياه:خواهري خواهر رومانف كه در اتاق سرخ به عنوان بيوه سياه آموزش ديده است. كارگردان كيت شورتلند گفت كه رومانوف در فيلم "باتوم را به بلووا خواهد داد" و "اين يك داستان داستاني زن ديگر را پيش خواهد برد." هنگام مقايسه بلوا و رومانف ، يوهانسون گفت كه او "كاملاً روي خودش مي ايستد" ، در حالي كه پوگ گفت كه "اختلاف نسلي" بين اين دو وجود دارد ، با اشاره به اينكه ، بلووا "غيرتعبير است ، و به خودش اعتماد به نفس دارد ، و كنجكاو است ... و از نظر عاطفي شجاع ".ديويد هاربر در نقش الكسي شوستاكوف / سرپرست سرخ:ابر سرباز روسي همتاي كاپيتان آمريكا و پدرانه رومانف و بلووا. هاربر گفت كه شوستاكف از نظر رومانوف "يك كم پدرانه" بود و "او هزاران ترك در سرتاسر خود دارد. و او مرد نجيب و نجيب نيست كه [مردم] از او مي خواهند. او هم از نظر طنز و هم غم انگيز است. اشكالات زيادي دارد ". بحث و گفتگوهاي هاربر و شورتلند براي به تصوير كشيدن شوستاكوف با محوريت بازي ريكي ژرويس در The Office و فيليپ سيمور هافمن در The Savages بود ، "كمدي كه از نياز واقعي داخلي برمي آيد".O-T Fagbenle در نقش ريك ميسون:متحدي از رومانف S.H.I.E.L.D. گذشته كه عاشقانه به او علاقه مند است. فاگنله ميسون را به عنوان "يابنده افرادي كه چندان وابسته به ارتش نيستند" توصيف كرد و به رومانوف در اين روش كمك كرده است.ويليام هرت در نقش تادئوس راس: وزير امور خارجه ايالات متحده و ژنرال سابق ارتش ايالات متحده.ري وينستون در نقش درايكوف: رئيس اتاق قرمز.راشل ويس در نقش ملينا وستوكوف / بيوه سياه:يك جاسوس فصلي كه در اتاق سرخ به عنوان بيوه سياه و مادر شكل گرفته براي رومانوف و بلووا كه در يك آزمايش علمي نقش دارند ، آموزش ديد.علاوه بر اين ، اوليويه ريشترز در يك نقش نامعلوم انتخاب شده است. شخصيت Taskmaster نيز كه اتاق قرمز را به دست گرفته است در اين فيلم حضور خواهد داشت. اين شخصيت سبك تهاجمي مخالفان خود را مورد مطالعه قرار مي دهد تا از آنها تقليد كند و ياد بگيرد چگونه از آن عليه آنها استفاده كند و از تكنيك هاي ديگر انتقام جويان در فيلم مانند مرد آهني ، كاپيتان آمريكا ، سرباز زمستاني و مرد عنكبوتي استفاده مي كند. رابرت داوني جونيور در نقش MCU خود به عنوان توني استارك / مرد آهني ظاهر خواهد شد.

توليد

توسعه

در فوريه 2004 ، لايونزگيت حقوق فيلم Black Widow را بدست آورد و در آوريل ديويد هيتر را به عنوان نويسنده و كارگردان فيلم و با تهيه كنندگي Avi Arad استوديوي مارول اعلام كرد. تا ژوئن 2006 ، لاينزگيت پروژه را كنار گذاشت و حقوق به استوديوي مارول بازگشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.