یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

نقد فيلم جهش يافته هاي جديد | بخش ششم

۴ بازديد

جردن مينتزر كه براي هاليوود ريپورتر در حال نوشتن بود ، گفت: "اقتباس عمومي و در بهترين حالت ، تلاش براي صميميت ، اقتباس كارگردان جاش بون از مجموعه طنز اسپين آف مارول در نوع خود يك spinoff فيلم مارول است ، و اشاره هاي مبهمي به X-Men داراي حق راي است اما سعي در ايستادن به خودي خود دارد. متأسفانه به ندرت اتفاق مي افتد ، حتي اگر سه نفر از فيلم هاي زن جوان و سرسخت فيلم موفق شوند به ژانر نوعاً مردسالار شما چيزي شبيه يك پيچ و تاب زنانه بدهند. " پيتر دبروژ از ورايتي گفت: "علي رغم همه دخالت ها و دخالت هايي كه گزارش شده در فيلم از بين رفته است ، در پايان The New Mutants كاملاً منسجم احساس مي شود. آنچه كه به دست نمي آورد يك شخصيت به ياد ماندني است."
امي نيكلسون از نيويورك تايمز نوشت ، "به كارگرداني جوش بون در سال 2017 ... New Mutants سه سال را در يخ گذراند و اجازه نداد تا به كندترين فصل تابستان در يك قرن فرار كند. اين براي فيلمي مناسب است كه همه ساخت و ساز و بدون انفجار " باري هرتز از Globe and Mail به فيلم 1.5 از 4 ستاره داد و نوشت: "بون به جاي اينكه الهامات خود را در يك چشم انداز منحصر به فرد ايجاد كند ، مي تواند از خودش بخواند ، Frankenstein را از يك فيلم فرنچايز ، يك زمين آسانسور غول پيكر ساخته است. مستقيماً به زيرزمين اصلي اصالت. "
در روزهاي منتهي به اكران فيلم ، چندين نشريه مهم از جمله RogerEbert.com ، IndieWire ، The A.V. كلوب و بوستون گلوب با استناد به عدم نمايش رسانه هاي مطبوعاتي از راه دور يا لينك هاي پخش جرياني ديجيتال و اشاره به عدم حضور در يك نمايش عمومي عمومي به دليل همه گيري COVID-19 ، از مرور فيلم خودداري كردند.
باب مك لئود ، خالق كميك New Mutants ، از اين فيلم به دليل به تصوير كشيدن نادرست شخصيت ها ، از جمله سفيدكاري روبرتو ، كه داراي پوست تيره با ميراث آفريقايي برزيل در كميك ها است ، نااميد شد. وي همچنين از اين فيلم به دليل نادرست نوشتن نام خود در تيتراژ "MacLeod" انتقاد كرد. براي انتشار رسانه خانگي هجي درست شد.
آيندهبون و لي در ابتدا فيلم را به عنوان اولين فيلم در سه گانه وارد كينبرگ كردند. [17] در اكتبر 2017 ، بون گفت كه شخصيت هاي Warlock و Karma در دنباله ها ظاهر مي شوند. در ماه دسامبر ، بون و لي فاش كردند كه علاقه مند به فيلمبرداري اولين دنباله در برزيل هستند و امانوئل دا كوستا ، پدر Sunspot در اين امتياز بازي خواهد كرد. بون در توضيح برنامه هاي خود براي ساخت دنباله ها گفت كه مي خواهد هر فيلم در سه گانه به نوعي متفاوت از فيلم ترسناك باشد. فيلم اول يك فيلم ترسناك فوق العاده "لاستيك-واقعيت" است ، فيلم دوم يك فيلم تهاجمي بيگانه با وارلاك بود و فيلم سوم يك فيلم ترسناك آخرالزماني با الهام از داستان متقاطع كميك بوك 1989 "جهنم" بود. " بون تأييد كرد كه فيلم دوم در برزيل قرار خواهد گرفت و شامل آنتونيو باندراس در نقش امانوئل دا كوستا بود. كارما قرار بود به عنوان شرور دنباله معرفي شود اما تا پايان فيلم در كنار وارلاك به New Mutants پيوست. بون افزود كه ارتباطات امانوئل دا كاستا با باشگاه آتش جهنم در اولين دنباله مورد بررسي قرار خواهد گرفت و گفت كه لحن كلي فيلم همچنان از اجراي كلرمتون و سينكيويچ الهام گرفته شده است. بون از ساكا بارون كوهن مي خواست كه وارلاك را از طريق حركت فيلم به تصوير بكشد و درمورد توليد فيلم اول با كوهن در مورد اين نقش بحث كرده بود.
در مارس 2019 ، ديزني رسما فاكس را خريداري كرد و حقوق فيلم چندين شخصيت كميك مارول را براي استوديوي مارول از جمله New Mutants به دست آورد. فيلم هاي مارول كه فاكس در حال ساخت آن بود "در انتظار" قرار گرفت. در مارس 2020 ، بون اظهار داشت اگرچه بعيد بود اكنون شخصيتهاي X-Men در حال ادغام شخصيتهاي X-Men در دنياي سينمايي Marvel باشند ، اما او هنوز اميدوار بود كه فيلم به اندازه كافي موفق باشد و اجازه دهد دنباله اي براي آن ايجاد شود. ساخته شدن. در ماه اوت ، بون تأييد كرد كه هيچ برنامه اي براي ادغام اين فيلم در MCU وجود ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.